تاکنون دقت کرده اید که برندها هم مانند انسان ها متولد می شوند ، پرورش پیدا می کنند، اوج می گیرند، سقوط می کنند و در نهایت می میرند و فراموش می شوند . بنابراین میتوان برای برند ها نیز شخصیت تعریف کرد. یک شخصیت رفتاری و قابل تکامل یافتن درست مثل انسان ها، این همان چیزی است که باعث ارتباط گرفتن مخاطبان و مشتریان با برندها میشود و از آن می توان برای رونق کسب و کار بهره جست،

در واقع یکی از مهمترین فاکتورها در شکل گیری یک برند موفق، شخصیت سازی برای آن برند است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه با الو محتوا همراه باشید…

شخصیت برند

شخصیت نشان تجاری یا Brand Personality مجموعه ای از رفتارها و ویژگی های انسانی‌ای است که به یک نام تجاری نسبت داده می‌شود. میتوان گفت شخصیت برند دقیقا همان چیزی است که مخاطبان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و یک برند حرفه ای ارزش خود را با حفظ مجموعه‌ای ثابت از ویژگی‌ها بالا می برد. در واقع میتوان گفت شخصیت برند ارزشی برای برند به همراه می آورد که از منافع دیگر آن متمایز است.

ادامه مطلب در :

همه چیز درباره شخصیت‌ سازی برند

شخصیت سازی برند چگونه است؟

استخدام نویسنده سایت

شغل تولید محتوا چیست؟

برند ,شخصیت ,یک ,میتوان ,سازی ,ارتباط ,است که ,شخصیت برند ,می شوند ,گفت شخصیت ,کنند و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لایت باکس عکاسی پرتابل آشپزی ایرانی مهدی ندایی ایران بیت کوین | استخراج ارز دیجیتال محصولات مراقبت از مو مشاوره و کارشناسی سیستم حفاظتی دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل توشه ای برای لوازم ارایشی ماشین آلات هنرستان تدبیر نو آبادان